.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:وزرا با اختيارات تام در شهر‌هاي گلستان حضور مي‌يابند

استاندار گلستان گفت : وزرا و نمايندگان رياست جمهوري با اخذ اختيارات تام ازهيات دولت براي رسيدگي به پيشنهادات و نامه‌هاي مردمي در شهرستان ها حضور مي‌يابند.

مهندس يحيي محمودزاده سه شنبه شب در جلسه شوراي اداري استان در سالن اجتماعات استانداري افزود : وزرا با حضور در شهرستان‌هاي تعيين شده به نامه‌هاي مردمي رسيدگي خواهند كرد و در صورت لزوم تصميمات لازم درباره اين نامه‌ها از سوي آنها اتخاذ مي‌شود.

وي گفت : از دو ماه قبل از سفر رياست جمهوري ، در فرمانداري‌ها و بخشداري‌هاي استان صندوق‌هاي دريافت شكايات و پيشنهادات مردمي استقرار يافته است .

محمودزاده تصريح كرد : همچنين پيش بيني شده است كه وزيران دولت نهم در جلسه شوراي اداري شهرستان‌ها شركت كنند.

به گفته وي ، وزير بهداشت و درمان در علي آباد ، وزير آموزش و پرورش در كردكوي ، وزير تعاون در گرگان ، وزير امور خارجه در بندرگز ، وزير رفاه در راميان، وزير نفت در آق قلا، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در آزادشهر و وزير نيرو در گنبد حضور مي‌يابند.

محمودزاده افزود : همچنين رييس سازمان حفاظت محيط زيست در بندرتركمن، رييس سازمان تربيت بدني در مينودشت و رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران در كلاله حضور خواهند داشت .

معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان نيز گفت : دولت با انجام سفرهاي استاني با محروميت‌ها و نيازهاي بخش‌هاي مختلف كشور آشنايي پيدا كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.